Видалити зуб мудрості у Києві

Зуби мудрості прорізаються останніми. Найчастіше в період 18-25 років.

Зуби мудрості так часто викликають проблеми (неправильно прорізуються, шалено болять), що люди замислюються «а навіщо вони взагалі потрібні?». Коли від зуба мудрості потрібно позбутися?

Якщо зуб мудрості прорізався без проблем, стоїть рівно і в зубному ряду, бере участь в жуванні — Вас можна назвати щасливчиком, який потрапив в 10% людей, яким не потрібно видаляти зуби мудрості.

Що ж відбувається в інших 90% випадків?

Зубу мудрості може не бути місця для прорізування, і він залишається накритий яснами, кісткою або штовхати передній зуб.

Між вісімкою (зубом мудрості) і іншою тканиною організму (ясна, кістка) утворюється кишеня, в якій накопичується їжа і починає гнити, призводячи до запалення. При такому запаленні через біль людина не може повністю відкрити рот і хірургу важко дістатися до останнього зуба, щоб його видалити. Тому, якщо на рентген знімку стоматолог побачить кісткову кишеню, капюшон з ясен або те, що восьмий зуб розташований горизонтально — він дасть направлення на планове видалення зуба мудрості, коли операція пройде максимально комфортно.

До того ж, відомий факт, що в гнійному вогнищі анестетик діє гірше. Це звичайно не означає, що Вам буде боляче видаляти зуб, це означає, що введуть більше анестетика, що не корисно для організму. А також, гній не дасть зажити ранці після видалення так само швидко, як при плановому видаленні. Тому варто зважитися розлучитися з проблемним зубом мудрості навіть, якщо він ще не турбує.

Чому не можна просто зрізати капюшон з ясен, щоб дати вісімці прорізатися?

Іноді ця процедура допомагає зберегти зуб, але якщо для створення капюшона є умови — то він буде утворюватися знову і знову, приносячи муки пацієнтові. Тому при повторному створенні капюшона над вісімкою Вам точно дадуть направлення на видалення зуба.

Нахил зуба мудрості до попереднього зуба

призводить і до ускладнень не запального характеру:

1. Карієс сьомого зуба
  2. Тиск зуба мудрості на сімку може привести до розсмоктування коренів сьомого зуба і його випадання
  3. Зуб мудрості може штовхати весь зубний ряд. При цьому виникає скупченість передніх зубів і відхилення зубів на протилежній щелепі, що зіпсує зовнішній вигляд посмішки, буде швидко утворюватися зубний камінь, пародонтоз і карієс на всіх зубах, виникнуть захворювання скронево-нижньощелепного суглоба.

Нахил зуба мудрості в бік щоки

призводить до утворення виразки на слизовій оболонці рота, яку неможливо вилікувати. Хронічна травма може привести до злоякісної пухлини, тобто раку щоки або ясен. Усунути таку виразку можна тільки видаливши зуб мудрості.

Коли і як дізнатися, чи все гаразд із зубами мудрості?

Зачатки зубів мудрості є у дітей 12 років. Уже в цьому віці можна зробити панорамний знімок всіх зубів, на якому буде видно, скільки місця в щелепі пацієнта і під нахилом або прямо розташовані зуби мудрості.

Зазвичай зуб легше видалити, коли він прорізався. Але зуб мудрості може ніколи і не прорізатися, але при цьому наробити лиха. Тому якщо є показання — позбутися потрібно навіть від зачатка зуба мудрості, коли коріння ще не сформовані і він не прорізався над яснами.

Видалення зачатка зуба мудрості проходить менш травматично, а ранка менше і заживає швидше.

Чому стоматологи так не люблять зуби мудрості і чуть-що дають напрямок до хірурга?

Зуби створені для того, щоб жувати. Але зуб бере участь в акті жування тільки, якщо їжа потрапляє на його верхню поверхню і перетирається верхнім зубом, як зерно в жорнах на млині. Якщо хоч один зуб розташован трохи в сторону або нижче, ніж потрібно для повного контакту, або протилежного зуба взагалі немає — жодної функції він не виконує.

А ось проблеми створює: зуби мудрості дуже складно вичистити — щітка не дістає до кінця щелепи, впирається голівкою так, що щетина не торкається до зуба, а у деяких людей виникає блювотний рефлекс при торканні зубної щітки до кореня язика або до м’якого піднебіння. Це призводить до розмноження бактерій в порожнині рота, які згубно впливають на весь організм. А вісімки при відсутності повноцінної гігієни уражаються карієсом, який переростає в пульпіт. При цьому болить не тільки зуб мудрості — біль поширюється по всіх зубах і часто пацієнт не може точно вказати на причинний зуб. Стоматологи починають лікувати один зуб за іншим, на які вказує пацієнт, але біль не зникає.

Ще одним 100% показанням до видалення зубів мудрості є ортодонтичне лікування. Якщо виправити прикус брекетами, розташувати зуби рівно в щелепі, а після цього прорізатимуться вісімки — все лікування піде на смарку. Зуби знову скривляться і брекети потрібно буде ставити знову.

Видалити зуб мудрості у нашій стоматології Києва можна як планово, так і по швидкій допомозі при госторому болі. Наша стоматологія оснащена всім необхідним обладнанням для точної діагностики і проведення видалення зуба будь-якої складності. Всі послуги стоматолога надаються за низькими цінами.