резекція верхівки кореня зуба в Києві

Резекція верхівки кореня — це хірургічна операція по видаленню верхівки кореня зуба. Показання для проведення даної операції — хронічне запалення тканин періодонта або кістки над верхівкою кореня зуба.

Якщо Ви помітили на яснах прищ або утворення, схоже на тверду горошину — це зубний свищ або періодонтит. Періодонтит є ускладненням карієсу, коли запалення вбиває нерв в зубі, проходить через канали кореня і поширюється під зубом. Якщо запалення під зубом виникло впереше в житті — застосовується лікування кореневих каналів — витягуються мертві тканини, дезінфікують канали та пломбуються. Якщо в зубі раніше лікувався пульпіт, а через час виник періодонтит — канали розпломбують, місце запалення промоють, і канали знову пломбують.

Але не завжди канали можна розпломбувати. Тоді єдиним методом порятунку зуба є резекція верхівки кореня зуба.

Альтернативою резекції верхівки кореня є видалення зуба

А іноді неможливо запломбувати канали до кінця, наприклад, коли в корені канали розгалужуються в різні боки або сам корінь має поворот з великим градусом. Тоді канали пломбують на скільки це можливо, а потім проводиться сама операція.

Під місцевою анестезією робиться розріз на яснах в проекції верхівки кореня, бором робиться прохід до кореня в кістці щелепи і зрізається верхівка. Залишається герметично закритий зуб.

Що робити, якщо неможливо запломбувати канали в зубі (якщо зуб заштіфтован або в каналах знаходиться шматочок відламаного інструменту)?

В такому випадку канал пломбують з іншого боку зуба під час резекції після відсікання верхівки кореня.

Така операція називається резекція верхівки кореня з ретроградним пломбуванням

Перед завершенням операції порожнина заповнюється спеціальним матеріалом — штучною кісткою, ясна зашивається.

Після проведення операції робиться контрольний рентген знімок, на якому видно якість проведення операції.

Кістоектомія

Крім верхівки кореня, може виникнути необхідність видалити кісту. Така операція називається кістоектомія і являє собою акуратне витяг мішечка з гноєм. Це мікрохірургічну операція вимагає високої точності рухів хірурга так, як якщо мішечок розірветься — інфекція пошириться по кістки щелепи.

Після проведення хірургічної операції зуб зможе простояти ще кілька років.

Зверніться в нашу стоматологію в Києві, ми недорого збережемо здоров’я Ваших зубів