Пульпіт лікування в Києві

Пульпіт — серйозне захворювання, яке може викликати дуже сильний біль і призвести до руйнівних наслідків. Часто пульпіт є причиною звернення в стоматологічну поліклініку.

Чим загрожує пульпіт і як його вилікувати, ми відповімо в цій статті.

pulpit

Пульпіт — що це?

Пульпіт — це процес некрозу, який викликають анаеробні бактерії, що провокують карієс. Вони мешкають в мертвих і живих тканинах зуба і перетворюють їх у коричневу смердючу масу. Далі вони можуть проникнути через корінь зуба в щелепну кістку і викликати її запалення. Іноді данні анаеробні бактерії призводять до захворювань віддалених органів, наприклад, запалення суглобів, сердця, мозку чи крові.

Симптоми пульпіту.

Пацієнт може відчувати як дуже сильний біль, так і не відчувати його зовсім. Зазвичай больові відчуття виникають через подразнення зуба гарячим, холодним, кислим чи солодким і зберігаються ще деякий час після їх усунення.

На прицільному рентген знімку зуба буде видно глибоке руйнування зуба, дірка від карієсу сягатиме пульпової камери.

Лікування пульпіту.

raskritie

Стоматолог очищає канали кореня зуба від мертвих та заалених тканин зуба, обробляє ліками для запобігання подальшого розвитку хвороби, пломбує канали і відновлює зуб.

Все лікування складається з 3х візитів до стоматолога:

1. накладення парапасти, що вбиває нерв
  2. очищення та пломбування кореневих каналів зуба
  3. відновлення коронкової частини зуба остійною пломбою

Іноді зуб зруйнований на стільки, що реставрувати його не можливо і необхідно накрити коронкою.

Також рекомендовано накрити зуб коронкою, якщо він зруйнований більше, ніж на половину.

Слід також зазначити, що зуб, в якому проводилось ендодонтичне лікування схожий на дерево без кореня, тобто наче стоїть, але дуже крихке, не має еластичності.

Багато людей нехтують пульпітом, особливо якщо зуб не болить або пацієнт вважає, що йому зручніше пити безліч знеболюючих пігулок, ніж звернутися до стоматолога. Однак слід пам’ятати, що довгострокове відтягування лікування може призвести не тільки до втрати зуба, але і запалення щелепної кістки. Рано чи пізно пацієнт випробує сильний біль. Бактерії з інфікованого зуба поширяться по всьому організму і викличуть безліч проблем.

Пам’ятайте, що не варто відкладати похід до стоматолога.

Запишіться на безкоштовну консультацію в нашу стоматологічну поліклініку в Києві на Солом’янському районі сьогодні.

Наша стоматологічна поліклініка завдяки новітньому обладнанню, кращим матеріалами, багаторічному досвіду стоматологів завоювала безліч позитивних відгуків.