Чи може пародонтит стати загрозою для життя?

Навіть молоді люди, які страждають від пародонтиту ризикують рано втратити зуби, захворіти раком і серцево-судинними захворюваннями.

До таких висновків прийшли вчені, які провели дослідження в групі 4000 пацієнтів, які страждають від пародонтиту.

Пародонтит — це інфекційне захворювання, від якого люди страждають по 15-20 років. Хвороба розвивається майже непомітно і згубно впливає на весь організм.

Першими симптомами пародонтиту

є неприємний запах з рота і кровоточивість ясен. Потім відбувається збиток кістки і зуби не утримуються в щелепі, виникає рухливість зубів, а потім і їх втрата.

На останніх стадіях пародонтиту вилікувати захворювання неможливо.

Деякі вчені вважають, що пародонтит призводить до раку і серцево-судинних захворюваннь частіше, ніж куріння. Існує теорія, що тривалий запальний процес сильно послаблює імунну систему людини, що і призводить до інших захворювань.

У стоматології Києва недорого і якісно проводиться лікування пародонтиту.

ultrazvukovaija_chistka_zubov

Для лікування пародонтиту застосовується професійна чистка зубів в кабінеті стоматолога від зубного каменю і зубного нальоту і медикаментозне лікування.

Зубні відкладення травмують ясна. Всім відомо, що зубний наліт — середовище розмноження хвороботворних бактерій, що викликають запалення ясен. Тому спочатку усувають причину виникнення пародонтиту, а потім позбавляють від запалення ясен.

Профілактика пародонтиту

Нажаль, пародонтит — це невиліковна хвороба. Але можна зупинити її негативний вплив. Для цього напротязі всього життя людина повинна дотримуватись рекомендацій з профілактики пародонтиту і тоді про неприємні симптоми можна забути на роки.

Слід памятати, якщо не виконувати рекомендації стоматолога — знову зявиться неприємний запах з рота, зубний камінь, кровоточивість ясен, продовжуватиметься незворотній процес втрати кістки.

Як уникнути пародонтиту?

1. Вживайте багато твердої їжі. Це стимулює щелепну кістку, запобігаючи її атрофії. Тверда їжа механічно очищує зуби від нальоту.
  2. Вживайте свіжі овочі і фрукти. Це допоможе підтримувати імунітет і боротися організму з запальними процесами.
  3. Щоденно дотримуйтесь гігієни порожнини рота, використовуючи зубні щітку, пасту, нитку та ополіскувач для порожнини рота. Витрачайте на чищення зубів щіткою — не менше 2х хвилин, активно полощіть рот ополіскувачем протягом хвилини.
  4. Своєчасно лікуйте захворювання травної та ендокринної системи.
  5. Двійчі на рік проходьте професійну чистку у стоматолога.
  6. Відмовтесь від шкідливих звичок: паління тютюну, вживання алкоголю, нічні перекуси.

Стоматолог в Києві позбавить Вас від неприємного запаху з рота, кровоточивості ясен і рухливості зубів за низькою ціною.

Записатися на безкоштовну консультацію стоматолога в Києві можна по телефону.