Лікування кореневих каналів в Києві

Під час лікування кореневого каналу в стоматологічній поліклініці Києва використовується найкраще обладнання, робиться рентген зуба або панорамний знімок щелеп.

Ми використовуємо оригінальні та найкращі матеріали та інструменти, що забезпечують високу якість і ефективність лікування. Про нашу стоматологічну клініку залишають тільки позитивні відгуки.

Запущений карієс може досягти внутрішньої частини зуба — пульпи і викликати її запалення (пульпіт).

добре запломбовані кореневі канали на прицільному рентген знімку

У такому випадку стоматолог приймає рішення про лікування кореневих каналів.

При цьому всі розм’якшенні тканини зуба повинні бути вилучені, а також запаленні судини та нерви.
Під час лікування кореневих каналів дуже важлива точність.

У нашій стоматологічній поліклініці на Чоколівському бульварі є все необхідне обладнання для цього. Лікування відбувається під місцевою анестезією і абсолютно безболісно.

Для захисту зуба від попадения в нього слини і разом з нею бактерій використовується кофердам. До того ж він захищає пацієнта від попадання промивного матеріалу для каналів в рот.

styft

Іноді для відновлення функціональності зуба в канал встановлюється титановий чи скловолоконний штифт.

Щоб правильно виконати лікування кореневого каналу, він повинен бути повністю вичищений, для цього використовується прилад апекс-локатор (він дозволяє виміряти кореневий канал до самої його верхівки).

Підготовлений канал заповнюється спеціальним матеріалом — гутаперчею, спеціальним цементом для каналів, а також рідинами, що додаткого зменшують запалення. Завдяки цьому канал буде герметично закритий. Це збільшує шанс успішного лікування.

Єдиною заміною лікування кореневих каналів є видалення зуба і протезування його мостовидним протезом або імплантатом.

Пам’ятайте, що жодне протезування не зможе повністю замінити ваш природний зуб.

Лікування кореневих каналів — дорога процедура, але вона дешевше, ніж протезування.
У нашій стоматологічній клініці (Київ, Солом’янський район) ми намагаємося вказати приблизну вартість лікування, але це буває складно сказати до початку лікування так, як кількість каналів у зубі може бути різною, а це головний фактор формування ціни.