Кава запобігає карієсу?

Всім відомо про тонізуючому ефекті кави.

Чашка кави з ранку допомагає

• прокинутися,
  • підвищує увагу, пам’ять,
  • покращує мислення,
  • допомагає залишатися активним протягом дня.

Але мало хто знає, що кава може служити профілактикою карієсу.

kavaКава володіє антибактеріальними властивостями і ефективно запобігає накопиченню на зубах бактерій, які викликають карієс — до такого висновку прийшли італійські вчені.

Вчені виявили, що розчинна кава бореться з бактеріями, що викликають карієс, краще, ніж заварна натуральна кава. Також вища антибактеріальна дія у кави, що містить кофеїн.

Італійські вчені стверджують, що вживання кави після їжі допомагає знизити ризик розвитку карієсу.

Не слід вживати каву

• вагітним,
  • людям з серцево-судинними захворюваннями і підвищеним кров’яним тиском,
  • людям з сечокам’яною хворобою.

snyatie-zubnogo-naletaАле багато пацієнтів знайомі зі здатністю кави забарвлювати зуби. Сучасна стоматологія в Києві може легко позбавити Вас від цих неприємних наслідків за допомогою професійного чищення зубів в кабінеті стоматолога і відбілювання зубів. Тому Вам не слід відмовляти собі в чашечці запашної кави з ранку.

У стоматології Києва недорого виконуються всі процедури профілактики карієсу:

• ультразвукова чистка зубів,
  • чищення зубів апаратом Еир Флоу,
  • фторування зубів.

Записатися на безкоштовну консультацію стоматолога в Києві можна по телефону.

Низька ціна на стоматологічні послуги дозволяє повернути здоров’я всім пацієнтам стоматологічної клініки в Києві.

Варто пам’ятати, що профілактика дешевше лікування, тому краще запобігти виникненню карієсу. Для цього потрібно ретельно стежити за гігієною порожнини рота і проходити профілактичний огляд у стоматолога двічі на рік.

У стоматології Києва Солом’янського району огляд у стоматолога проводиться безкоштовно.