Чи можна лікуватися у стоматолога під час вагітності?

Стоматологічне лікування під час вагітності не тільки можливо, але й необхідно так, як карієс, пульпіт, пародонтит та інші захворювання зубів і ясен — це інфекційні захворювання, які згубно впливають на плід.

20% жінок страждають від пародонтиту народжують недоношених дітей або з малою вагою.

Через токсикоз може слабшати емаль зубів, що призводить до карієсу.

Гормональні зміни в організмі жінки можуть викликати гінгівіт і пародонтит, які проявляються неприємним запахом з рота, кровоточивістю ясен і рухливістю зубів.

Часті перекуси також підвищують ризик виникнення карієсу.

Лікування захворювань ясен (гінгівіт, пародонтит, пародонтоз) у вагітних

не вимагає застосування медикаментів (антибіотиків або анестезії), тому абсолютно безпечно.

Для лікування пародонтиту у вагітних застосовується професійна чистка зубів в кабінеті стоматолога. Ці процедури (зняття зубного каменю ультразвуковим скалером та зубного нальоту апаратом ЕІР Флоу) ніяк не впливають на дитину. Процедури професійного чищення зубів абсолютно безболісні.

stomatologija-beremennyh

Лікування карієсу під час вагітності

також не принесе шкоди плоду — лікування карієсу безболісно.

Рентген зубів під час вагітності

Дія Х-променів на плід була предметом численних досліджень в останні десятиліття. Сучасні рентген апарати, якими обладнана наша стоматологія в Києві мають маленьку площу впливу, що запобігає негативному впливу на дитину.

Місцева анестезія під час стоматологічних процедур для вагітних

Використання місцевих анестетиків під час вагітності є безпечним. Слід тільки попередити стоматолога про вагітність і він підбере анестетик що не впливає на плід.

Використання анальгетиків під час вагітності рекомендується скоротити.

Це ще один факт, що говорить про те, що краще вилікувати зуби поки вони не болять. Біль у зубі може говорити про ускладнення карієсу — пульпіті і періодонтит. Лікування пульпіту і періодонтиту передбачає призначення антибіотиків. На щастя існують антибіотики, які можна застосовувати під час вагітності.

На закінчення слід підкреслити, що лікування зубів під час вагітності є безпечним і необхідним.

Захворювання порожнини рота можуть принести набагато більшої шкоди, ніж стоматологічне лікування під час вагітності.

Наша стоматологія в Києві надає весь спектр стоматологічних послуг для вагітних. Стоматологічне лікування вагітних недорого і якісно проводиться в стоматологічній клініці Києва завдяки новітнім методикам і матеріалами, а також сучасне стоматологічне обладнання, яким володіє наша стоматологія в Києві.

Ціни на стоматологічне лікування вагітних такі самі, як і для інших пацієнтів.