Професійне чищення зубів Київ вартість та відгуки

З даної статті Ви дізнаєтесь:

Як позбутися від зубного каменю і нальоту?

Що таке професійна чистка?

Що таке ультразвукова чистка, її ціна та відгуки?

Що таке чищення зубів апаратом ейр флоу, ціна, відгуки пацієнтів?

Що таке глибоке фторування і навіщо фторувати зуби?

Як часто слід проводити гігієнічну чистку у стоматолога?

Професійне чищення зубів — це гігієнічна процедура, спрямована на зняття зубного каменю і нальоту. Професійне чищення Київ полягає в ультразвуковому чищенні зубів від зубного каменю і апаратом air flow від нальоту.

Чищення зубів у стоматолога — це стоматологічна процедура, яка повинна проводитися кожні пів року або частіше (за показаннями при захворюваннях травної системи або під час ортодонтичного лікування (брекети)).

Зняття каменів із зубів в домашніх умовах неможливо — зубний камінь — занадто щільні відкладення і їх неможливо зняти самостійно, не пошкодивши емаль.

У домашніх умовах можна освітлити зуби і зняти наліт народними засобами, але варто пам’ятати, що такі методи, як використання лимонного соку, соди, активованого вугілля та інших, агресивно впливають не тільки на наліт, але і руйнує емаль і змінює баланс мікрофлори в роті, що може призвести до витончення емалі, чутливості зубів і карієсу.

Ультразвукова чистка зубів у Києві ціна, відгуки

ультразвук

Ультразвук дозволяє зняти зубний камінь за допомогою вібрації, не пошкоджуючи емаль і не викликаючи неприємних відчуттів.

Ультразвукова чистка зубів — це профілактика захворювань зубів і ясен так, як зубний камінь — це отверділі відкладення із залишків їжі і бактерій, що викликають карієс і запалення ясен.

Зубний камінь часто стає причиною кровоточивості ясен і неприємного запаху з рота. Також він може мати колір від жовтого до темно-коричневого, що псує привабливий вигляд посмішки.

Відгуки пацієнтів про ультразвукову чистку в нашій стоматології на Солом’янці у Києві позитивні завдяки низькій вартості, безболісності та нешкідливості процедури.

Ультразвукова чистка за низькою ціною дозволяє позбутися від кровоточивості ясен, неприємного запаху з рота, знизити ризик виникнення карієсу, а також освітлити зуби.

Чищення зубів air flow київ ціна та відгуки

115

Чищення зубів содоструйним апаратом від нальоту дозволяє швидко і безболісно очистити емаль зубів і ясенні кишені від нальоту і бактерій, що живуть у ньому. Чищення зубів від нальоту за низькою ціною збереже здоров’я зубів і ясен, позбавить від запалення ясен, неприємного запаху з рота і освітлить зуби.

Варто відзначити, що професійна гігієна у стоматолога в Києві освітлює зуби, а не відбілює їх.

Тобто дана процедура дозволяє зняти камені з зубів і зубний наліт, що зробить зуби світлішими, чистішими і блискучішими, але колір емалі не зміниться.

Для того, щоб відбілити зуби слід провести спеціальну процедуру. Відбілювання зубів в стоматологічній клініці Києва Солом’янського району проводиться недорого, безболісно і безпечно.

Фторування зубів в стоматології Києва ціна, відгуки.

фторирование

Глибоке фторування — це безболісна стоматологічна процедура, під час якої на емаль наноситься фтормісткий препарат, який проникає глибоко в емаль зуба, насичуючи її фтором, закриваючи пори і зміцнюючи її.

Фторування зубів знижує ризик виникнення карієсу і дозволяє зупинити його розвиток на ранніх стадіях, а також позбавити від чутливості зубів.

Фторування також робить емаль зубів гладкою, що запобігає накопиченню зубного нальоту.

Фторування зубів недорого проводиться в стоматології Києва. З ціною глибокого фторування можна ознайомитися в розділі Ціни.

Відгуки про глибоке фторування підтверджують зниження ризику виникнення карієсу, миттєве позбавлення від чутливості зубів, безболісність процедури.

Скільки коштує професійна чистка зубів?

Вартість проф чищення включає в себе ціну чистки ультразвуком, ціну air flow, полірування щіточкою і пастою, фторування зубів.

З цінами на стоматологічні послуги в нашій стоматології Києва на Чоколівському бульварі можна ознайомитися в розділі Ціни.

Гігієнічна чистка зубів може складатися тільки з ультразвукового чищення або тільки чищення ейр флоу.

Чищення зубів недорого збереже здоров’я Ваших зубів і ясен.

Записатися на прийом до стоматолога в Києві можна по телефону. Стоматологічна консультація проводиться безкоштовно.